14 de novembre del 2013

ELS ESPAIS



Hola famílies!

Us explicarem coses dels espais:
Els espais són molt divertits. Ens sentim molt bé perquè les activitats ens agraden molt i estan molt ben preparades. L’espai de Llums i ombres té un projector que si li fiques titelles de paper es projecten en un llençol. En alguns espais es poden fer obres amb titelles. Primer escrius un conte, després fas les titelles dels personatges, més tard l’assages i per últim fas l’obra.
Normalment ens trobem els espais endreçats i el material molt ben preparat. Molts tenen racons de lectura decorats de maneres diferents i a l’hora d’espais podem anar a llegir llibres.
Volem seguir fent espais durant tot l’any!!!

Text col·lectiu escrit per l’Hugo, l’Iu, el Mario, el Marçal, l’Alba, la Maria E., la Martina, l’Amanda, l’Oriol, l’Ariadna, l’Anne Sabela l’Estefania i l’Àlex.

20 comentaris:

Anònim ha dit...

Veig que hi apreneu molt en aquests espais! I ho feu amb molta il.lusió! Seguiu així, estarrufats.
Una abraçada molt i molt gran!

Maria Esteve Fernandez ha dit...

Hola Estarrufat!!!Comb esteu? Jo estic molt be i tambe m'agrada molt escriure al blog.

Sonia -mare Martina- ha dit...

Hola classe dels Estarrufats!! Sou uns artistes i els espais semblen la mar de xulos. Petonets.

martina ha dit...

hola a tota la clase segur que us agrada molt els aspais. :)

Amanda ha dit...

M´agraden molt els espais i m´agradaria ferlos l´any que be.Martina a mi tambe mágraden els espais.Em escrit molt.

Estefania ha dit...

M'a agradat molt y sagur que a tots tambe i jo al trobu molt devertit!!!!!!!!!!

Estefania ha dit...

el espais

Amanda ha dit...

Els espais son molt interessants per que:aprenem coses nobes. Hi ha un espai que es diu Niu i es sobre la natura hi ha una actibitat que m'agrada molt per que ten que pensar molt. Primer buscas uns minerals,unes fulles o animals del mar. Despres les peses i les medeixas amb una balansa i amb una sinta metrica. L'entrada es llargisima.

Alba ha dit...

Mancantan els espais!!!!!!!!!:)

Luca ha dit...

Jo he fet un conte al espai de contes i histories i a vegades vaig a al raco de lectura allegir

Luca ha dit...

Els espais a vegades son divertits i a vegades aburreixen

Amanda ha dit...

Els espais m'encanten i l'espai de contes i histories es molt dibertit per que pots escriure contes i comics llarguisims. Tambe m'agrada per que pots fer un conte diferent el kanixivai i pots fer diboixos lliures amb acuarela.

Luca ha dit...

M`agradan els espais i a vosaltres?

Luca ha dit...

Hi ha un espai molt divertit el bloc

Luca ha dit...

M´agrada el bloc per fer la entrada i nomes ens falta revisar amb el Ferran i penjaro al bloc i van molts aquest espai

Luca ha dit...

A mi els espais que mes vaig son contes i histories,el niu de ciencia i la sala de informatica

luca ha dit...

m'agrada pesar coses al niu de ciencia es molt divertit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Maite ha dit...

Em sembla que aquests espais tenen moltes propostes diferents i segur que trobeu coses molt interessants

Luca ha dit...

Els espais ara m'agraden mes, aixi mes cambiats crec que son divertits i molt millors que avans hi en coses diferents a un espai.Sempre el restaurant hi ha molta gent sembla que aquell espai els hi agradi a molta gent

Luca ha dit...

Jo aquest trimestre estic fent una obra a llums i ombres amb el Jan i el Biel. És molt divertida fer-la.